Nien-Aussie.reismee.nl

Het aftellen is eindelijk begonnen!

Hello iedereen,

Vrienden van mij weten dat ik al langer aan het aftellen ben, maar nu kan het echt: nog 10 dagen en dan stap ik in het vliegtuig voor mijn grote avontuur! Ik heb er zo ontzettend veel zin in! De afgelopen weken zijn echt snel gegaan. Laat ik bij het begin beginnen...

januari stond in het teken van nieuwjaarsdiners en borrels. Allereerst natuurlijk het nieuwjaarsdiner van de CJV, wat ook dit jaar weer heel gezellig was. Maar ook een etentje met Danielle, Wilko, Brian, Jessica en Arjan. En tot slot nog een leuke avond gehad met Sandra, Chloo en Murillo. Het was meer een late nieuwjaarsborrel, maar dat maakte voor ons niet uit!

Verder gewoon de normale dingen. Het werken ging door, en dat deed ik toen nog 5 dagen in de week. Vanaf februari ben ik 20 uur gaan werken, verdeeld over 4 dagen. In mijn vrije uurtjes kon ik dan leuke dingen doen met mama :) Een middag IKEA kon natuurlijk niet ontbreken. En verder lekker naar de stad om de laatste dingen te regelen. Voor zover ik weet heb ik alles! Nu alleen het inpakken nog

Naast het werken zitten mijn weekenden ook lekker vol. Het gaat nu heel snel, dus ik wil zoveel mogelijk leuke dingen doen met familie en vrienden. Nou, vorig weekend is dat goed gelukt: ik heb echt een fantastisch weekend gehad.

Vorige week vrijdagavond was ik bij Chloë, want de volgende dag zouden we 'iets' gaan doen met z'n 'tweeën'. Uh juist ja, ik had werkelijk geen idee. Ik wist alleen dat het leuk ging worden.. Zaterdag zijn we om kwart voor 11 in de auto gestapt (lekker in de sneeuw), en gingen we ergens heen. Ik was nogal verbaasd dat we richting station reden. Wij inderdaad naar het station, en daar moesten we even wachten. En ja hoor: kwamen daar Sandra en Murillo aanlopen! Ik snapte er niks meer van. Ik dacht namelijk dat Murillo in België zat voor zijn werk haha. Dat was verassing nummer 1.

Vervolgens gingen we de snelweg op. Ik mocht nog steeds niet weten waar we heen gingen, en later moest ik zelfs een sjaal voor me ogen doen. Toen we er waren, wist ik het nog steeds niet, totdat ik op de bordjes keek: WE WAREN IN VOLENDAM! Ontzettend leuk! (Verassing 2) En Volendam is gewoon super leuk met allemaal kleine winkeltjes. Overal zag je die leuke Hollandse dingen, je had een kaasmuseum (waar we ook nog een een rondleiding kregen) en een stroopwafelmuseum. Van alles en nog wat dus. Na wat rondkijken zijn we in een restaurant gezellig wat gaan drinken. Daar hoorde ik verassing 3: we zouden in klederdracht op de foto! Nou, dat was echt ontzettend leuk. De foto is super gaaf geworden, en ik krijg de foto als afscheidscadeau. <3

Daarna via Edam weer naar Bodegraven, voor een korte stop. Om 6 uur zijn we vervolgens naar verassing 4 gereden: eten in Gouda bij het wereldrestaurant. W hebben daar super lekker gegeten, en daarna heeft Chloë ons weer thuisgebracht. Het was een dag die ik niet snel meer vergeet!

Tot slot heb ik zondag nog afscheid genomen van de CJV. Ik heb een hele leuke kaart gekregen met allemaal lieve berichtjes! En uiteraard was het een leuke avond :)

Afgelopen week was mijn laatste week werken. Heel gek. Ik ga alle collega's en een aantal klanten van de Jumbo stiekem wel een beetje missen haha.

Komende week ben ik vrij. Maar ik ga zeker nog bij wat mensen langs, zoals mijn oppasgezinnen. Aankomende zondag en maandag neem ik afscheid van familie, en volgende week zaterdag vier ik mijn afscheidsfeestje voor m'n vrienden. Dus ik heb nog genoeg te doen voordat ik wegga :)

Liefs Nienke

Reacties

Reacties

Arjan

Omg ik sta in je blog????

Corina

Super bedankt voor de fijne samenwerking bij Jumbo Polanen. Nu reizen, genieten!!!!
ik ga het volgen. Liefs Corina

Sharon

Nogmaals heel veel plezier in Australië. Ik ga zeker je blog volgen!
????

Petra van Leeuwen

Ik wenste heel veel plezier met alles wat je gast doen. Geniet er van. Xxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active