Nien-Aussie.reismee.nl

IK VERTREK NAAR AUSTRALIË!

Hoi allemaal,

Voor degene die het nog niet wisten: ik vertrek 27 februari voor 7 maanden naar Australië om daar als Au Pair aan de slag te gaan bij een super leuk gezin! Dit doe ik 6 maanden en dan ga ik nog een maand backpacken. (psst, wil je meer weten? Lees dan mijn profiel eventjes!)

Ik vind het leuk om jullie op de hoogte houden van mijn Australisch avontuur, vandaar dat ik deze blog ben begonnen! Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Nog even wachten en dan gaat mijn grote avontuur van start! Het is zo ontzettend gaaf dat mijn grote droom dit jaar al uitkomt. Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk dat ik straks op Schiphol sta en afscheid moet nemen van alles en iedereen. In het begin kon ik er alleen maar over dromen, dat ik oooit in Australië zou zijn. Nu wordt het werkelijkheid en dan is het toch wel heel spannend.

Op dit moment moet ik alleen de verzekering nog regelen. Naja, ik moet wachten op antwoord van de Sociale Verzekeringsbank, zodat ik weet of mijn Nederlandse verzekering doorloopt als ik in Australië ben. Heel gedoe allemaal, maar er komt als het goed is een einde aan. Dan de kleine dingetjes nog en dan is het zover: afscheid nemen van vrienden en familie.. Ik ga iedereen ontzettend missen maar ik weet dat het de moeite waard is om alsnog te gaan :)

Kijk lekker eens rond op mijn blog en laat gerust een berichtje achter!

Groetjes Nienke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active