Nien-Aussie.reismee.nl

Kleine update & begin van het einde..

Hello!!

Jaja, ik weet het: ik ben helemaal vergeten om weer even een update te doen over mijn Australische leven....

Afgelopen vrijdag heb ik dan toch echt mijn laatste werkdag gehad als Au-Pair bij de familie. Toch wel ontzettend raar, het voelde niet dat vrijdag de laatste dag was. Maar toch moest ik eraan geloven. Op dit moment ben ik mij aan het klaarmaken om afscheid te nemen van mijn familie. Vanaf dinsdag zal ik nog voor ongeveer 3 weken reizen, voordat ik weer in het vliegtuig stap naar Nederland. De komende 2 dagen is het Laborweekend, dus ik ga vandaag en maandag nog leuke dingen doen met Alexa, Kerry en Kim :)

SPOILER ALERT: Ik kan jullie eindelijk vertellen dat ik eind oktober weer voeten zal zetten op Nederlandse bodem. 23 oktober vlieg ik vanuit Sydney naar Amsterdam, waar ik op 24 oktober aankom. Ik heb zin om weer naar huis te vliegen, maar ik vind het heel moeilijk om afscheid te nemen van dit prachtige land en uiteraard mijn lieve vrienden en mijn hostfamilie.

Gelukkig ga ik nog 3 weken genieten. Deze reis gaat helemaal naar het zuiden. -> Canberra, Melbourne, Great Ocean Road naar Adelaide. Vanaf Adelaide ga ik weer omhoog: de Outback! Het midden van Australië. Vanaf Alice Springs vlieg ik dan weer terug naar Sydney waar ik nog een weekend blijf. En dan is het officieel tijd om afscheid te nemen van mijn familie. Ik heb 1 koffer 'thuis' gelaten om die later weer op te halen, haha!

Maar voor nu ga ik genieten van mijn vakantie! Nog even lekker ontbijten met het gezin en dan moet ik er echt aan geloven. Wat ga ik mijn oude Au-pair leven toch missen... Deze 6 maanden bij de familie waren fantastisch, en ik heb er absoluut geen spijt van gehad. Het is een ervaring die mij voor altijd zal bijblijven :)

Liefs Nienke


Reacties

Reacties

Peter

Jammer om weer afscheid te moeten nemen daar... Genietze van de laatste vakantie weken Nienke! Je plannen voor de 3 weken klinken super tof!

Edine

Ha Nienke, we hebben genoten van je verhalen hier! Geniet jij nog even van een prachtige vakantie, en heel veel succes met afscheid nemen van je mooie leventje Down-Under... ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is!

Marlies

Zag Chloe vanmorgen op de opvang van Michiel en ze vertelde dat je thuis komt vandaag!! Welkom terug! Hoop dat je je draai weer weet te vinden na deze fantastische maanden. Lekker iedereen weer knuffelen ipv skype!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active